- Product is toegevoegd aan uw winkelmandje.
Veelgestelde vragen
We hopen dat we online shoppen bij Zwitserse Cosmetica zo gemakkelijk mogelijk voor u hebben gemaakt. Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht u toch geen antwoord op uw vraag vinden, of komt u er zelf niet helemaal uit? Dan helpt onze klantenservice u graag verder.
Bestelt u vóór 20:00u dan wordt uw pakket binnen Nederland, mits alle artikelen voorradig zijn, de volgende dag (m.u.v. zondag) bezorgd. De bezorgtijd naar België is 1 - 3 werkdagen.
Levertijden van producten staan bij de producten vermeld, mocht blijken dat deze levertijd afwijkt dan nemen wij contact met u op. Uw bestelling binnen Nederland of België wordt door PostNL verwerkt, door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat uw pakket vertraging oploopt, de actuele status kunt u bekijken in de track & trace welke u per mail ontvangt.
Wanneer u na 5 werkdagen na ontvangst van onze verzendbevestiging nog geen pakket ontvangen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice per e-mail [email protected] of op telefoonnummer +31(0)77 - 711 4367. Wij starten dan een onderzoek naar uw zending.
Meer informatie over verzending & bezorging zie: verzending & bezorging.
Nee, bij bestellingen binnen Nederland & Belgïe brengen wij geen bezorgkosten in rekening.
U kunt onder andere betalen met iDEAL, Credit Card & Paypal. Voor alle betaalmogelijkheden zie: betaalmethoden.
Afhankelijk van het defect of de beschadiging zorgen wij voor een passende oplossing. Voor meer informatie zie: retouren en service.
Er zijn een aantal dingen die u kunt doen. Voor meer informatie zie: Bezorgproblemen.
Toch niet tevreden met uw aankoop? U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Twijfelt u nog? Neem dan even contact met ons op. Voor meer informatie zie: Retouren en service.
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Bij binnenkomst worden de producten door ons zeer grondig gecontroleerd. Indien het vermoeden bestaat dat het product is gebruikt of geopend, behouden wij ons het recht voor om een geretourneerd product te weigeren en in dat geval wordt het aankoopbedrag niet uitgekeerd.
Heeft u persoonlijk advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!
Wij helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen. Het kiezen van de juiste verzorgingsproducten is niet altijd eenvoudig, bel of mail daarom gerust voor advies! Heeft u een vraag over de status van uw bestelling, de levertijd of een retour? Of heeft u een klacht, aarzel niet maar bel of mail ons direct, we zullen altijd proberen een passende oplossing te bieden.
Onze klantenservice is tijdens werkdagen telefonisch bereikbaar van 9:00u - 12:00u en van 13:00u - 17:00u. Op zon- en feestdagen is onze klantenservice gesloten.
Zwitserse Cosmetica / Dehcos B.V.
Wilhelminastraat 19b
5991AX Baarlo Lb
Nederland
+31(0)77 - 711 4367
[email protected]
KvK: 72983426
BTW: NL859308807B01